środa, 13 kwietnia 2016

placuszki owsiane :)

Hejka :) 
Dzisiaj przychodzę z placuszkami, ale owsianymi! Z dnia na dzień coraz lepiej się czuję, ból gardła aż tak mi nie doskwiera. Postanowiłam trochę poeksperymentować. Pomieszałam wszystkie moje ulubione składniki w jedno i wyszły placuszki owsiane z jabłkiem i cynamonem <3

Potrzebujemy: 
* średniej wielkości jabłko
* 40g płatków owsianych górskich (4 łyżki)
* cynamon
* jajko
* miód
* 2 łyżki mąki orkiszowej

Płatki owsiane zalewamy wrzątkiem aby zmiękły (5-10 minut). W tym czasie białko ubijamy na sztywną pianę, dodajemy żółtko, mąkę orkiszową. Wszystko dokładnie mieszamy. Potem dodajemy płatki owsiane, starte jabłko, cynamon i łyżeczkę miodu i smażymy :)



Ja dla dekoracji starłam gorzką czekoladę, pokroiłam połowę banana i wrzuciłam łyżeczkę jogurtu :)

Smacznego <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz