niedziela, 3 kwietnia 2016

Hej ludki ! :)

Hej ludki ! :)

Mam na imię Daria :) Czas pokaże co dokładnie będzie się tu znajdować. Czysty spontan. Mam wiele zainteresowań: wizaż, moda, kosmetyki, zdrowe odżywianie, sport, książki.. Będę próbowała, każdy z tematów przybliżyć, ale głównie skupie się na przepisach, fit przepisach ! :) Będą autorskie przepisy, ale także czyjeś, ale zmodyfikowane przeze mnie. Nigdy nie trzymam się schematu, inaczej mówiąc jestem szogunem :D Zawsze robię inaczej niż powinno i przeważnie wychodzi mi to całkiem spoko!

Blog założyłam z myślą o spędzaniu inaczej czasu niż zazwyczaj, śledzę wiele blogów kulinarnych, motywacyjnych i też chce spróbować w tym sił! Życzcie mi powodzenia <3


Jak pisałam przepisy.. Przed chwilą zrobiłam pyyyszne placuszki jaglane!

Potrzebujemy:

* 3/4 szklanki płatków jaglanych
* 1 jajo
* 2 łyżki budyniu waniliowego bez cukru
* aromat waniliowy kilka kropelek
* banan (opcjonalnie)
* jogurt naturalny (opcjonalnie)
* żurawina suszona (opcjonalnie)
* pomarańcz (opcjonalnie)


Zalewamy płatki jaglane wrzątkiem i odstawiamy do wchłonięcia się wody (5-10minut). W tym czasie białko zbijamy na sztywną pianę, dodajemy żółtko, budyń i kilka kropelek aromatu waniliowego. Jak płatki jaglany wypiły wodę wrzucamy do naszej paciajki i mieszamy :) Smażymy na patelni bez tłuszczu, chyba ze ktoś chce oleju kokoswego czy czegoś innego to proszę bardzo!

Ja płatki jaglane podałam z jogurtem naturalnym, bananem, pomarańczą i żurawiną. Potem przyszło mi do głowy posypać placuszki wiórkami kokosowym, ale oczywiście wszystko zjadłam i nie było co sypać :( Nie jest to mój przepis, spotkałam się z nim na instagramie, lekko pozmieniałam, nie pamiętam nazwy dziewczyny, która ten przepis dodała.







Także smacznego i czekajcie na nowe przepisy <3

~dejsdiet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz