sobota, 9 kwietnia 2016

Budyń jaglany :)

Dzień dobry w ten pochmurny dzień!

Mam nadzieje, ze pogoda nie wpływa na wasze nastroje? :) Trzeba się uśmiechać! Mi uśmiech sprawił budyń jaglany :D To aż dziwne jak człowiekowi może się poprawić nastrój poprzez zjedzenie czegoś pysznego, szok! Albo po prostu ja jestem taki łasuchem :)

Podaje przepis na budyń jaglany, potrzebujesz:
* kaszy jaglaną pół szklanki
* szklanka mleka
* banan
* żurawina (opcjonalnie)
* migdały (opcjonalnie)
* wiórki kokosowe (opcjonalnie)

Kasze gotujemy tak jak do kokosanek: 10 minut na małym gazie, a potem odstawiamy. Wrzucamy rozgniecionego banana i blendujemy. Jeśli trzeba dolewamy mleko aby konsystencja była lejąca. I gotowe! Ja posypałam wszystko wiórkami kokosowymi, żurawiną i migdałami :)


Smacznego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz