poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Cześć, cześć ! :D
Jak tam Wam minął dzionek? szczerze powiedziawszy dzisiaj jestem pełna energii, a ostatnimi czasy rzadko się to zdarza. Strasznie źle reaguje na zmiany pogody.. :( Chce w końcu na stałe wiosnę, pobiegać i ze smilem przybitym do buźki przemieszczać ulice mojego miasteczka :D
Dzisiaj wpadam do was z przepisem na kokosanki! Jestem wielką fanką rafaello, kokosa, wiórków kokosowych, wszystkiego co z kokosem jest związane! szukałam na blogach idealnego przepisu na kokosanki.. prostego, łatwego i wymagającego krótkiego czasu wykonywania. No i znalazłam, od razu podreptałam do kuchni i zrobiłam :) Oto przepisiak:

Co potrzebujemy? 
* kasza jaglana ( pół szklanki)

* szklanka mleka 2,0%
* 100g wiórków kokosowych
* łyżka masła
* 2 łyżki miodku
* aromat waniliowy



Kasze jaglaną płuczemy raz w zimnej wodzie raz we wrzątku, wrzucamy do mleka i gotujemy na mały ogniu. Po 10 minutach odstawiamy i czekamy aż kasza łyknie mleko. Jeśli kasza będzie nadal sucha to dodać mleka. W tym czasie na patelnie wrzucamy, łyżkę masła, wiórki kokosowe, ale nie wszystko, bo musi zostać do obtoczenia, miód i kilka kropelek aromatu. Smażymy do uzyskania złocistego koloru wiórek. Potem wrzucamy do kaszy jaglanej. Aby kulki lepiły się to wszystko musi być ciepłe! Po ulepieniu odstawiamy do lodówki na minimum godzinkę. Mi wyszło 18 kuleczek :) Zdjęcie robiłam następnego dnia.. z 18 kuleczek zostały 4 :(


Smacznego łasuchy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz